Naše škola získala v Operačním programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost téměř tři miliony korun na projektový záměr pod názvem „Škola bez rizik“. Realizace: únor 2012 – červenec 2013 Aktivitami tohoto projektu chceme navázat na již ukončený projekt „Rizika přestupu dětí mateřských škol do školy základní a jejich řešení zaváděním nových vyučovacích metod, forem a postupů, včetně využití ICT.“
VíceRizika přestupu dětí mateřských škol do základní školy a jejich řešení zaváděním nových vyučovacích forem, metod a postupů, včetně využití ICT. Realizace: listopad 2008 – listopad 2010 Cílem tohoto projektu je uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělávání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací.
VíceV projektu se snažíme zvýšit informovanost žáků, učitelů a částečně i veřejnosti o ekologické výchově, separaci a recyklaci odpadů, významu vody, vzduchu a půdy pro život, možnostech využívání alternativních zdrojů energie a způsobech ochrany přírody. Hlavním cílem je u dětí zvýšení zájmu o přírodu, její obnovu, zachování a ochranu. Budou připraveny prezentace v programu Powerpoint s obsahem vhodným pro doplnění školní výuky a odpovídající věku a znalostem žáků.
VíceProjekt řeší propojení teoretických znalostí z oblasti přírodovědných předmětů s praktickým poznáváním formou prožitkového učení a navazuje na školou vytvořený ŠVP. Realizací se nám podaří rozvíjet především průřezové téma environmentální výchova a osobnostní a sociální rozvoj. Nové formy a metody uplatněné v projektu povedou k rozvoji klíčových kompetencí.
VíceDatum konání: 1. 3. 2005 - 31. 12. 2005
Cílem projektu je vytvoření výukových materiálů, které jsou v souladu s platným vzdělávacím programem pro předměty přírodopis, fyzika a chemie na základní škole. Vyučujícím umožní zkvalitnění výuky a zavedení moderních forem vzdělávání s využitím nových ICT technologií, žákům pak poskytne možnost používat vypracovaný pracovní sešit s materiály vhodnými pro praktická laboratorní cvičení z příslušných předmětů a umožní jim i seznámení s novými možnostmi současných ICT technologií ve výuce.
VíceV našem projektu vycházíme z faktu, že činnost na počítači je pro dítě velmi přitažlivá a zajímavá.Většina výukových programů nebo vhodných didaktických her, podporuje rozvoj těch psychických funkcí, které podmiňují rozvoj čtení, psaní, počítání: řeč, zrakové a sluchové vnímání, paměť, jemná motorika, koordinace pohybů, postřeh a prostorová orientace.
VíceSeifertova 601, 735 81 Bohumín